You can use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Using this service may place a cookie on your computer.

Borgerrådgivning

Har du svært ved at finde rundt i regler, forstå en afgørelse eller er du usikker på, hvordan du kommer videre i en sag?

Sidens indhold

Du kan få hjælp af en borgerrådgiver i Jammerbugt Kommune.

Borgerrådgiveren hedder Jane Jakobsen, og hun har mange års erfaring med kommunal lovgivning og forvaltningsret. 

Du skal bestille tid hos borgerrådgiveren. Det kan du gøre på telefon: 20 51 37 69 eller på mail: borgerraadgiver@jammerbugt.dk

Send sikker post som borger

Send sikker post som virksomhed

Hvad er en borgerrådgiver?

Formålet med en borgerrådgiver er at styrke dialogen mellem borgere og kommunen og at bidrage til sikring af borgernes retssikkerhed i forbindelse med kommunens sagsbehandling og faktiske forvaltningsvirksomhed.

Borgerrådgiveren skal desuden medvirke til, at kontakten med borgerne bruges konstruktivt til læring og forbedringer af kommunens sagsbehandling og borgerbetjening.

Borgerrådgiveren er ansat af Kommunalbestyrelsen for at være uafhængig af den kommunale organisation.

Borgerrådgiverens årsberetning 2023

Her kan du se årsberetningen for borgerrådgiverfunktionen i 2023 i Jammerbugt Kommune.
Årsberetning 2023

Borgerådgivning i Jammerbugt Kommune

Borgerrådgiver Jane Jakobsen

Sikker post til Borgerrådgiveren

Husk ved fremmøde:

Du skal bestille tid, hvis du ønsker personligt fremmøde hos borgerrådgiveren. Det kan du gøre på borgerraadgiver@jammerbugt.dk eller på telefon: 20 51 37 69.

20 51 37 69
borgerraadgiver@jammerbugt.dk
Toftevej 43
9440 Aabybro

Telefontider:

Mandag-onsdag

8-15

Torsdag

8-17

Fredag

8-13

Træffetider:

Tirsdag

9-15

Torsdag

9-17