You can use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Using this service may place a cookie on your computer.

Kvalitetsrapporter

Kvalitetsrapporter udarbejdes hvert andet år. De har til formål at understøtte skolevæsenets og skolernes udvikling som et styringsredskab.

I 2006 besluttede Folketinget, at alle landets kommuner skulle udforme en kvalitetsrapport på skoleområdet.

Kvalitetsrapporter udarbejdes hvert andet år. De har til formål at understøtte skolevæsnets og skolernes udvikling som et styringsredskab, og ved at skabe en sammenhæng mellem kvalitetsrapporten, skolernes egne udviklingsplaner og skolevæsnets skoleudviklingsplan. I det år, hvor der ikke udarbejdes en kvalitetsrapport, vil der være fokus på skolernes udviklingsplaner.

Kvalitetsrapporterne bliver til i fællesskab mellem de enkelte skoler og forvaltningen.

Kvalitetsrapporten for Jammerbugt Kommunes skolevæsen er opbygget således, at der opstilles fire indsatsområder, som er begrundet i data og tidligere indsatser. Disse har sammen med kommunens Skolepolitik betydning for handlinger og initiativer på den enkelte skole og i det samlede skolevæsen.

Den nuværende kvalitetsrapport

Kvalitetsrapport for Jammerbugt Kommunes skolevæsen 2017

Kvalitetsrapport for Jammerbugt Kommunes Skolevæsen 2019

Kvalitetsrapport for Jammerbugt Kommunes Skolevæsen 2021

Kontaktinformation vedr. skoler og dagtilbud i Jammerbugt Kommune

Børne- og Familieforvaltningen
Danmarksgade 3
9690 Fjerritslev
Tlf.: 72 57 77 77
bk@jammerbugt.dk

Skole- & Dagtilbudschef
Helle Nørgaard Pedersen
Tlf. direkte: 41 91 24 21
hnp@jammerbugt.dk

Sikker kommunikation
Hvis du sender oplysninger til kommunen, der indeholder personoplysninger, anbefaler vi, at du sender via borger.dk. Skriv til Børne og Familie. Bemærk, at du skal bruge dit MitID. Læs mere om sikker post på jammerbugt.dk.