You can use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Using this service may place a cookie on your computer.

Beboerforespørgsel

Med en beboerforespørgsel kan du som ejer eller lejer af en bolig få oplyst, hvem der er tilmeldt boligens adresse.

Sidens indhold

Beboerforespørgsel

Med en beboerforespørgsel kan du som ejer eller lejer af en bolig få oplyst, hvem der er tilmeldt boligens adresse. 

Du anmoder om en beboerforespørgsel digitalt her. 

Når du har gennemført beboerforespørgslen digitalt, får du en kvittering med oplysninger på, hvem der er tilmeldt boligens adresse. Kvitteringen bliver sendt til din digitale postkasse. 

Du kan få flere oplysninger om beboerforespørgsel på

borger.dk

Kontakt Den Digitale Hotline

Den Digitale Hotline kan hjælpe dig med at bestille tid i Borgerservice og vejlede dig i de digitale selvbetjeningsløsninger. Medarbejderne i Den Digitale Hotline kan også besvare generelle spørgsmål om f.eks. pas, kørekort og digital post. Her kan du også få hjælp uden for den normale åbningstid. 

70 20 00 00
Kun telefonisk henvendelse

Åbningstider telefon:

Mandag-torsdag 

8-20

Fredag

8-16

Lørdag og helligdage

LUKKET

Søndag

16-20

Kontakt Borgerservice

Sikker post

Her finder du kontaktinformationer til sikker kommunikation og åbningstider for Borgerservice. Du kan også få flere informationer om Borgerservice og tidsbestilling her.

72 57 77 77
Toftevej 43
9440 Aabybro

Åbningstider - telefon

Mandag-onsdag

9-15.30

Torsdag

9-17

Fredag

9-12

Åbningstider - fremmøde

Mandag-onsdag

10-14

Torsdag

10-17

Fredag

10-12