You can use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Using this service may place a cookie on your computer.

Digital Fuldmagt

Med Digital Fuldmagt giver du en anden person lov til at handle på dine vegne i en række selvbetjeningsløsninger. Du kan give fuldmagt til f.eks. at se din sundhedsjournal, laboratoriesvar på sundhed.dk eller melde flytning på borger.dk

Sidens indhold

Hvad er Digtal Fuldmagt og Læseadgang?

Har du svært ved at læse din post og skal have familie eller venner til at hjælpe, kan det være en mulighed at give læseadgang til din digitale postkasse.

En læseadgang til din digitale postkasse betyder, at du modtager din post digitalt, og at den person du har givet fuldmagt, kan læse din post i sin egen digitale postkasse.

Du kan give en anden person fuldmagt ved at udfylde en ansøgning og aflevere til kommunen.

Mere information om Digital Fuldmagt

Du kan finde flere oplysninger om Digital Fuldmagt på borger.dk
borger.dk

Kontakt Den Digitale Hotline

Den Digitale Hotline kan hjælpe dig med at bestille tid i Borgerservice og vejlede dig i de digitale selvbetjeningsløsninger. Medarbejderne i Den Digitale Hotline kan også besvare generelle spørgsmål om f.eks. pas, kørekort og digital post. Her kan du også få hjælp uden for den normale åbningstid. 

70 20 00 00
Kun telefonisk henvendelse

Åbningstider telefon:

Mandag-torsdag 

8-20

Fredag

8-16

Lørdag og helligdage

LUKKET

Søndag

16-20